Guld till alla gudinnor.

28347-104

Är uttråkad på mig själv nu. Är less på att prata om hur jag mår. Nu är det nog. Ska bli rolig att umgås med igen. Blir rent av trött på mig själv när jag hör mitt gnagande. Mår faktiskt bättre nu. Alla ni som stått ut är helt fantastiska. Nu ska jag ge kärlek tillbaka. Kärlek så ni storknar. Er tur att komma till mig med era bekymmer eller glädjeämnen. Hoppas det inte är försent och ni inte vill ha mig längre.

Igår var det en man här som bara ville prata om fågelskådning. Lusten att stoppa upp elvispen i varierande kroppsingångar var stor. Han förjänar inte hennes försök till en vettig relation. Drev runt i köket och skapade muffins men i verkligheten gömde sig en säkerhetsvakt under förklädet. Trevligt att göra människor rädda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0