Heroin köpes till lägst pris. Skolan uppmuntrar till missbruk.

De har skaffat knarkaljus på skolans toaletter.
Blir vansinning. Klarar inte av det lila ljuset.
Varför ska alla vi som inte är heroinister, det vill säga majoriteten antar jag, straffas med denna förfärliga idé? Jag tillhör en av de som brukar/vågar utföra andra behov än att kasta vatten på skolan när behovet trycker på. Jag skjuter inte brunt in i ådror utan trycker ut brunt. Kan knappt gå in på toaletterna längre utan att bli mer illamående och yr än vad jag redan är. Kommer bli förstoppad av skolans odemokratiska beslut. Förstoppad på grund av sjuksköterskautbildning.

Kommentarer
Postat av: rebecca

snacka om att jag kom därifrån i rättan tid. vem fan sitter och knarkar på hälsa och samhälles toaletter? känns som om ledningen har ballat ur.. igen..

2007-01-18 @ 02:20:09
URL: http://deadlylola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0