Teenage kicks.

28347-22428347-225

28347-22628347-227

Förra veckan var en av de mest aktiva veckorna i mitt liv, på en tid jag inte ens kan räkna ut. Oerhört lyckad examination, Sofies modevisning som gav mig stolta tårar på mina rougefärgade kinder, superb middag med underbara människor, fika med en söt herre, debaser x 3, avslutningspartaj med delar av klassen, utgång med söta och nyförälskade Sofie samt dans och underliga dock roande raggningsrepliker. Reflektion gjordes under lördagens event att det oftast är de korta pojkar som försöker finna lyckan hos mig. Dvärgbenen ter sig antagligen inte lika hotande som vulgärt långa modellben.

Denna veckan går i livmoderns tecken. Klämt på ett antal gravida magar och känt de underliga liven på andra sidan fettet. Håller med Fröken Rots kommentar på en föreläsning att "graviditet är inte naturligt".

Björnen vandrar på gator i mina hemtrakter och jagar unga kvinnor på cykel. Kan lätt tro att björnhanarna har inspirerats av  stureplansvåldtäktsmännen (tanken var att skriva ett långt och argt inlägg men jag är uttröttad av upprepande historier) men icke, honorna är på jakt.

Om 10 dagar skickar jag in papper om tillägg på mitt efternamn. Min mor ska få bevis på att det är hon som lagt ner tid på min lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0