Fix me II.

Idag har varit den mest effektiva dagen på hela veckan. Faktum är att det inte säger något speciellt eftersom soffan varit min vän och fiende.
Här kommer en töntig lista:

* tittat på Angel och Medium
* promenerat med J till hans jobb.
* pratat med Ida på telefon och msn.
* köpt batterier till min bankdosa och ätit falafel.
* fikat med flickorna på simpan (tack för allt, ni är underbara)
* torkat ur köksskåpen och kylskåpet.
* och det bästa av allt, planerat en tripp till Barcelona med Ida. Det ska bli roligast av roligt.

Som ni ser är listan minimal och jag är ändå trött som ett sönderavlat djur och det värker i min kropp.
Ska gömma mig hos J för vardagsrummet är upptaget av hett hånglande. Men jag är glad över hånglandet.

Kommentarer
Postat av: ida

vilka hånglar? vilka hånglar?

2007-03-30 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0