Se upp för dårarna.

28347-274

Kikar på filmen Allt om min buske med bonussyster.Surrealistisk, svampig och lite förtjusande. Otroligt lustigt när Maria Kulle är hög av svamp och hugger av alla pungkulor på stenstatyer i hennes trädgård.

Efter en kväll på Hotell Lappland är i och för sig det mesta lysande. Förfesten var dock trevlig och jag blev invigd i vilket smeknamn min brorson fått av brors kompisar. T-Bag, alla Prison Break tittare förstår hur skojigt det namnet är.

Hotellet var horribelt som vanligt. Bara massa småbarn, fulla och odrägliga. Vandrade runt med brors svåger som nog fick 80 procent av alla småflickor runt sina axlar. Jag stod mest och fnissa åt folks ogenomtänka svammel. Men det dansades visst en sväng till Justin innan hemgång och jag letade tillsammans med en hångelsugen Martin efter hans efterlängtade flicka utan gott resultat. Fick däremot träffa ett flertal långtradarchaffisar och prata om bristen av flickor ståendes efter landsvägarna i norrlands inland.

Det bästa på hela kvällen var mötet med en gammal vän, den underbara Ingela. Hon hade köpt en Västerbottens gård i en av byarna runt Lycksele. Själv. Skönt med självständiga kvinnor.

Kommentarer
Postat av: Hanna

'allt om min buske' är en av de tråkigaste/dåligast filmer jag sett xD

2007-09-30 @ 14:49:04
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0