Avknipta ballar.



Om en vecka kommer Kalle hem till oss.
Kalle är en fin pojk med en mjuk mage. Några hjärtlösa människor som borde kastreras hade lämnat honom i Limhamn. Blott 10 veckor ville han bli kompis med en fiskare. Fiskaren upptäckte bitmärken i Kalles nacke och ringde Kattkommando Syd. Nu är han ett år. När vi kom till en dam, en dam som definierar begreppet crazy cat lady, lade han sig vid mina illaluktande skor. Han äter även antibiotika. Vi är gjorda för varandra. Sjuksköterska på arbetstid, sjuksköterska i hemmet och någon som tycker om mina mördande odörer.

Lilla Kalleballe. Hoppas han tycker om vår slottsvrå.

Kommentarer
Postat av: jessie

åååh, vad söt kalle är! jag blir alltid tårögd när jag hör sådana här historier. hur kan människor vara så grymma? tur att det finns snälla människor som du också. det är verkligen mysigt att ha en katt i sitt hem :)

2008-08-02 @ 15:09:05
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0