Fuck me sideways.



Min förkärlek för fenomenet pinup nosade fram Vanity Fairs flickor. Till min glädje skådade ögat den saknade Veronica Mars. Under sommarens serietorka onanerar jag vilt till det homoerotiska paret innehållande Cpt Jack Hartness, vilken överspeglat min beundran för den forne karaktären Spike.




Under en alldeles för lång dag inom sjukhusets väggar, där den mesta av tiden har spenderats till att bygga upp en icke glömbar irritation mot vissa kollegor, är ljuspunkten i tillvaro att komma hem till den muskulösa. Både en verklig och en påhittad. Två! Sannerligen en lyxvara.



Kommentarer
Postat av: Marie

Så du är från Lycksele.

Tittar på Veronica Mars, vilket är en av mina absoluta favoritserie!!!

Och jag länkade nyss till Vanity Fairs sida där alla pinup bilderna var.

Plus att du tydligen jobbar inom vården?

Vilket jag med gör.

Är vi en och samma person du och jag? :D

Ha en bra dag

2008-08-06 @ 09:29:56
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0