Hello Kitty.

28347-325

Jag fick min första mens påsken 1994. Brunt i trosorna på nattåget mellan Vännäs och Ludvika. Under vistelsen hos kusiner och morföärldrar slängde jag de befläckade trosorna eller tog toalettpapper till hjälp.

Månaden efter återkom rensning av ägg och slemhinnor. Jag berättade för mor och far min köpte klumpiga bindor. Levde i tron att tampong inte passade i min trånga slida. Dagen jag lät bomullstussen entra var sannerligen fin. Nu känns tampongen förlegad, obekväm och bakterifylld. Menskoppen är fortfarande i mina tankar.

Se Hasses brorsas låtsassyrras kompis.

Kommentarer
Postat av: nina i borås

hej!
jag hoppas på en recension av menskoppen om du provar den! är mkt nyfiken själv.. enligt rykten är den ju rena rama himmelriket. haha.

2008-02-12 @ 22:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0