xoxo.

Jag fick inte men jag började och likt förväntat fastnade jag. Gossip Girl har underhållit mig de senaste dagarna. Fjärilarna i magen inför morgondagens praktik har injicerats av ett lugnande genom rika ungars kärleksliv. Mina hårtofsar och den vita blusen luktar indiska kryddor efter middag på lokal.

Jag läser Sandras blogg vilket beskriver fängelset min lust har hamnat i. Kan ej förklara varför den är gömd, vill inte ens förklara. Det hände, det skedde och den ligger där svår att reta tillbaka ur tunneln. Ibland tittar den fram men oftast ligger den i något varmt och sover eller kanske inte ens sover, utan på dödsbädden. Tabubelagt. Istället ska vi förse oss med örter och plåster för att stimulera den stående kuken. Är befirande att läsa och se hur fler öppnar till det gömda, det fula, det förbjudna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0