Den blomstertid nu kommer.

Dagen har varit full av intryck och chockartade upplevelser. Ligger i sängen helt utmattad med en ångestklump i magen. Den vanliga klumpen efter liknande dagar. Dagar jag blir stressad och nervös. Dagar som går så fort att jag inte hinner njuta och låta det heliga sjunka in. När dagen är slut vill jag göra om det för att vara lugn och harmonisk. Men dagen kommer inte tillbaka.

Men jag är lycklig över mina bravader. Ledsen över att lämna klassen.

Skriver mer om roliga inslag under dagen när jag gråtit ut chocken och separationsångesten.


Jag och min kära Hanna.

Micke & mamma.

Pappa.

Kommentarer
Postat av: A

Grattis grattis du underbara fina!!!

2008-05-31 @ 16:40:18
URL: http://hangtime.webblogg.se/
Postat av: sjuksyrran

Hoppas balans återfunnit sig. Återigen, grattis till examen!

2008-06-02 @ 12:22:21
URL: http://miljonresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0