Suga balle.




Mitt Stockholm. Mina fina vänner. Lämnade dem och återgick till en tråkig vardag i skåne.

Jag kom hem till en mysig famn (och en god middag på Möllan med samtal om löften inför gud) , en underbar Sofie och jag fick en mjuk katt som helgsällskap. Idag kommer snygga Hanna hem från skogen och vi ska entra uteplats med alkoholhaltiga drycker, och eventuellt lite dans, under morgondagen. Det behöver vi. Vardagen känns inte lika hemsk nu som på tåget söderöver.

På min balkong luktar de vita namnlösa blommorna som den sommarn som aldrig kom. På min balkong finns det kaffe och mandelkubb.

Dock saknar jag de där roliga samtalen. Som det där om fluffning. Undrar om manliga porrstjärnor har en privat fluffer? Undrar om det är gamla damer som utför fluffning? Tandlösa damer för att uppnå det resligaste och mest kamerälskande ståndet. Undrar om kvinnliga porrskådisar har en fluffer? Eller räcker det med botox i blygdläpparna och massor av Klick?

Ida (ballongdanserskan) har önskat musik på min ambivelenta blogg. Denna är tillägnad henne.


Kommentarer
Postat av: Slemma

Oh, I Love mandelkubbar.



Har katten kommit?

2008-09-06 @ 06:14:52
URL: http://emmaugglan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0