Olustigheter.

Det hände just en olustig sak men jag har tystnadsplikt. Men det var olustigt.

Och jag skulle gå ut. Valet stod mellan pop och bögig techno. Jag ringde de andra. De skulle böga sig. Hanna hade somnat. Jag hade ont i benen. Jag och karln åt istället saker innehållande mättat fett och tittade på en film med Kate Hudson. Dansa får jag göra en annan gång.

Idag åt jag min första brunch ute på cafè i Sverige. Min första! Jag är tråkig. Det förevigade Hanna med ett foto. Det fotot förblir undanstoppat i hennes minneskort. Sen gick jag och jobbade och något olustigt hände.

Kommentarer
Postat av: anna maria

Hey babe, miss you! Hoppas allt är bra. Kraaam

2009-03-07 @ 14:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0