Flexdag.

Behövde komma bort från jobbet och den där personen jag gett alldeles för många chanser dock blivit upprepat besviken). Fick min första flexdag på 6 månader.

Jag och katten har barrikaderat soffan med täcke, kuddar och kaffe.

1 avsnitt av Big Love.
2 avsnitt av Merlin.
2 avsnitt av Desperate Housewives.
1 avsnitt av Fringe.
Fundrade på att titta på Lost. Bestämde mig för att flexdagen var en dag utan frustration.
En tacosmiddag.
En ansiktsmask av choklad.
En film som handlar om Zack och Miri spelar in en porrfilm.
Ett blogginlägg.

En flexdag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha. Jag har varit "timbanksledig" en (1) dag på tre år.



Ja, fuck Lost alltså. Jag hajar ingenting, och det blir bara värre och värre. Spräng skiten!



kram...

2009-02-01 @ 11:34:18
URL: http://emmaugglan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0