This fight I will not give up

Visa lite respekt .
Jag är nog lite naiv när jag tänker att vänner ska göra det. Visa respekt för varandra.
Jag sa vad jag ville och inte ville men du försöker smyga in med dina tentaklar och krossa mina ord.
Måste slåss och jag orkar inte det.  Kommer dock inte sluta för denna striden är viktig.
Mitt liv går numera först. Listan över människor jag bryr mig om är lång men placeringen förändras.
Du sjunker.
Ilskan bubblar.
Besvikelsen över att respekten är borta i skymningen växer sig större.

Blir så jäkla arg. Nu ligger ribban lågt.
Då lägger även jag den lågt och släpper en hemlighet jag har hållt inne för din skull. För jag tyckte inte du behövde höra det.  Men om vi ska vara 14 år igen så visst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0