En naken Spike botar en kvinnas sängproblem.

28347-90

Drabbades av insomnia igår + antistuderarbakterien.
Istället genomled jag tre timmars film på enbart skånska och danska med dåliga aktörer och repliker.
Den bästa var nog "jag har alltid drömt om att dödsförklara den svenske konungen".
Skurandet av slottet tog vid och jag skrubbade, torkade, fick elstötar av toalettlampan så mina fingrar korvade sig.
Tack och lov för min andra hälft med sina egna insominia problem. Vi såg ett avsnitt av Studio 60. Lyckan skjöt i höjden när det visades att de sänder Buffy sent på nätterna. Fick en liten dos av Spike och entrade sängen. Nu sitter jag här med dåligt samvete att jag inte är i skolan och dansar för Fröken Rot så hon blir glad. Hennes leende kan värma vilken frusen själ som helst.

Kommentarer
Postat av: heligahanna

prinsessan

2006-12-11 @ 13:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0