Kollektivet Köttgrottan. Ett magiskt slott med prinsessor och sjömän.

Inatt kom jag ihåg hur mina dagdrömmar tedde sig för några år sedan. 
Drömmarna om hur den egna, framtida bostaden skulle se ut.
Högt i tak, trägolv, stuckatur, svart- och vitrutigt golv, kakelugn, badkar. Drömmar som aldrig slog in och hoppet försvann och önskan om att bara ha en bostad överhuvudtaget var större.
Inatt insåg jag hur drömmarna slagit in. Jag bor i det slott jag en gång drömde om
Dessutom får jag bo med min underbara Sofie och min egna sjöman.
Det spritter i kroppen av lycka.


28347-83
  
28347-84

Kommentarer
Postat av: helena

Ni bor jättemysigt! :) Kom på fest lördag den 2 dec! Din man är oxå välkommen. Kram Helena

2006-11-20 @ 07:17:22
URL: http://mumsbubblan.blogg.se
Postat av: hanna

hel fånigt hur fin jag tycker att du är.

2006-11-20 @ 14:04:56
Postat av: helena

ok vad synd! visst är det den föreställningen med johanna sällström (heter nog så) som är med i Wallander? var går den och vet du vad det kostar? jag har sett affischer och blev sugen. kram

2006-11-20 @ 17:38:25
URL: http://mumsbubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0