I norr bygger de en 45 meter hög älg som ska innehålla en restaurang.

Finns så mycket jag vill göra, försöker att göra, men det tar stopp.

Jag försöker tänka som jag ska tänka men det blir inte bättre.

Snälla, byt med mig så jag kan få tillbaka den jag egentligen är. 

Vill vara den riktiga Johanna tillsammans med alla de fina. Men det verkar inte bli så.

Alla de fina som är snälla, kramas och uppmuntrar. Älskar dem men jag vill ju klara mig själv.

Om nuet är fortsättningen kan jag lika gärna flytta tillbaka till norr och inreda en lägenhet med järnsmide och tomma jägermeisterflaskor.

En kompis har döpt sin son till Tudor. Det sägs att föräldrar bestämmer namnet när de ser barnet. Att barnet utstrålar dopnamnet de önskar. Tudor. Pojken med batteriformad kropp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0