Konspirationer är en del av en pyskosdiagnos.

Mitt sista sms:
"Måste skratta åt det hela.
Mitt mail var menat som en vänlig kontakt eftersom det var ett tag sen sist.
Synd att du blev så hotad av det och inte kan ha normala realtioner.
Lycka till med allt du gör."

Fast helst vill jag skrika för människors oförmåga och människors dumhet.
Att människor måste göra det enkla till komplicerade situationer.

Ska jag ringa och säga som du sa:
" Ring inte mig när din kille (ja tjej i ditt fall) slår dig och hans/hennes vänner våldtar dig". Det stående skämtet bland de mina.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ett bra sms Johanna. Låt det vara så, för han kommer ändå aldrig att fatta. Du ska inte börja stånga dig blodig mot betongväggen igen. Han är en hopplös människa och du ska bära ditt huvud stolt för att du faktiskt försökt att sträcka ut en hand och förlåta för det han faktiskt t a g i t ifrån dig. Han var och är en idiot. Och kommer så att förbli. Tragiskt men sant. Och han är inte värdig din tid längre. Så upp och hoppa och kramar på dig, fina Johanna!

2007-09-23 @ 17:44:58
Postat av: ida

bra! han kommer för alltid att vara ett stående skämt och du kommer för alltid att vara bäst! puss

2007-09-23 @ 19:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0