När nagellacket flagnar...

har jag hjärnskakning.

1) Alkoholförbud på obestämd tid.
Tycker inte om att vara full.
Tycker inte om mig själv när jag är full.
När jag återgår till ungdomens problem skall det ses som ett tecken.

2) Dessa dagar i sängen med huvudvärk, darrningar och förvirrning har gett mig ångest över allt jag ska göra, borde gjort, måste göra, när ska jag hinna? Koncentrationsförmågan är låg och ger mig ingen valmöjlighet.

3) Dr Söt tyckte jag hade exemplariska reflexer och tvingade Joel att väcka mig om nätterna för att bekräfta att min hjärna fortfarande är någorlunda intakt.

4) Fäder. Dessa varelser som inte tänker ett steg längre. Ser inte vad deras val orsakar. Blir förvånade över att dotterns förslag är rymdmil mognare än deras bittra idèer.

5) Dyr flygbiljett är bokad. När jag har som mest att göra för att skapa en framtid med lite ljus ska jag resa 133 mil för att tömma ett hem med barndomsminnen. Tömma en lycklig tid. Försöka skapa ett fint avslut i kaos. Om fader vill. Bitterhet verkar ge mer ömhet från de obetydelselösa än att ge sina barn ett kärleksfullt minne.

6) Mätt min kropp för brudtärneuppdrag. Blev ingen size zero. Anklagar mina stora mogna meloner.

7) Funnit en vampyrserie. Glädje i dimman.

8) Tänk om jag får en hjärnblödning...

9) Ska jag öka dosen till 40mg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0