Anusspegel.



En bedrövlig liten nallen sitter ensam och övergiven en sen natt i Lund.
Foto: Joel.


Jag drömde om bengaliska tigrar som tuggade sönder mitt kött. De nafsade i mitt sidofläsk och gnagde sönder mina lår. Något väckte mig två timmar försent. Tack och lov för min gudinna Hanna. Hon införskaffade god mat inspirerad av det thailändska köket medan jag skrapade av mig sovsvett och sminkade över mina jobbfinnar.

Vi drack öl och beslutade oss för att gå på fest. En fest vilket visade sig ha en perfekt spegel för det framtida bleka-anus-projektet.

På festen diskuterade vi livet med en lundensisk psykologstudent. Framför mina ögon såg jag en söt popkille förvandlas till en dumdristig tonåringen genom att öppna sin mun och tala. Jag förnärmade även honom genom att påstå att Kulturbolaget är poppmänniskornas köttmarknad. Detta påstående visade sig vara en halv lögn på grund av de månader som gått efter mitt senaste besök. De fula popparnas köttmarknad. Fast poppare har oftast bättre musiksmak än det som ljöd ur högtalarna under gårdagskvällens klubb vilket leder till att mitt påstående är elakt förtal. Förlåt.

Men vi var snygga och hade dansen i blodet och ölen i våra vävnader. Fin kväll med min älskade Hanna panna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0