Äventyrlig onani.

Helgen spenderades med jobb och död. Anhöriga i chock.
Medan den andliga tröttheten försökte läka serverade jag lördagsmiddag med tema vin, kvinnor och sång (dock minus sång). Härligt kalas med fina flickor. Min kropp fyllnade till på folköl och gav mig sentimentala och ensamma tårar vid sängläge.

Söndagens sängplaner avbröts av brölande pojkar. Pojkar som snabbt blev prinsar med nyinhandlad frukost. Fröken Rot och jag inkvarterade hos senare på ett café med tema Latino. Indianer och plastkonst. Där satt vi med vår cafe latte och tjyvlyssnade på ett relationssamtal. Sen bokade vi en bunglow i norra Dominikanska. En bra söndag.

Under helgen har Kalle Katt orsakat spekulationer gällande hans sexuella läggning eller hans förakt. På den stora tv.n snurrade isprinsessan i piruetter vilket lockade Kalle Katt till att hoppa upp till tv:n och slå på isprinsessan med sina små tassar med för långa klor.

Antingen så är bög, dvs vill vara en isprinsessa.
Eller så är han homofob.
Eller så ville han byta kanal och titta på Survivor Man på Discovery, Herr Ståtligs program för en kvällsonani.
Vem vet.

Kommentarer
Postat av: ida

jag längtar efter dig.

hela tiden.

2009-01-28 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0