Knäcka rötägg.



Det finns oräkneliga rötägg vilka jag helst skulle slippa veta om deras existens. De finns de negativa vilka tär och tar energi. De som ska klösa ur det postivia, ge tjuvnyp och trycka ner i kartongen för riskavfall. Cyklade hem längs de vägar jag kan trampa på med ögonbindel och förde en intensiv och högljud, liknande psykotisk, konversation med mig själv. Utskällning av ett rötägg. Tycker om mina enskilda samtal som får mig att bli stolt över mg själv, stolt över hur jag sätter mig över rötägget och är en bättre människa.

Flickorna på färgglada balloner är de finaste. Rötägg kommer aldrig ha en rättighet till att leva sida vid sida om dessa underbara personer. Dessa flickor räddar mitt liv gång på gång. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0