Prickar.




Helgen försvann med sömniga ögon och trötta ben efter ofokuserat arbete. Med en längtan efter omväxling blir mitt professionella jag okoncentrerad och lättirriterad.

Finns glädje i nya säsonger av True Blood och Weeds. Nurse Jackie är en överraskande svart komedi som ger mig lust att börja knarka ur knarkskåpet. Hennes snortande fick mig att inse och fröken doktor skall skriva ut mer SSRI. De sista 10 håller sig kvar med alla molekyler.

Prickiga förvaringslådor, sushi på Hai och en öl på Metro gav min måndag liv.
Tisdag.  En ledig dag, alla religoners gudar talar in tungor. Vid Willys gick symaskinen varm. En klänning inspirerad av sexiga sjömän fick en touch av pin up. Kanske en midsommardröm.

I Hell´s kitchen friar en fet snubbe till en smal tjej. Deltagaren med det fula håret säger att "det känns som att sitta i ett fängelse och se regnbågen på andra sidan". Jävla romantik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0