Spanking a nurse.



De stora livsvagörande beslut och göromål gör mig inte stressad. Det är de små som får hjärtat att knyta olösliga knutor på kranskärlen.

Som att rensa en rörig och överfylld garderob, laga lösa knappar och sy igen små hål, lämna in tantiga skinnhandväskor på lagning hos skräddare, betala vunna auktioner ( budar och glömmer och plötsligt kommer ett vinnarmail). Ringa jobbiga samtal till biståndhandläggare och lägga dialysvätskor på värmeplattan.

Idag lutade sig en vacker syster över mig för att i röran kolla efter provsvar. Min hand gav hennes rumpa smisk, reflex utan en chans att hindra. Tacksam över att smiskningen hamnade på rätt plats, och inte på en oförstående systers stjärt. Mina reflexer måste förbjudas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0