Tisdag.

 

Det är tisdag. Jag är ledig.

 

Tanken på jobbet ger mig en stund av illamående. Jag trivs tro inget annat. Har väldigt svårt för att vara ny och inte ha kontroll. Att inte veta. Att inte kunna.

 

Jag är len och behändig.

 

Åker till ett svenskt möbelvaruhus. Gömmer mig i en värld gjord av Camera Obscura. Handlar på rekordtid. Sitter på en vagn och äter min bruna banan. En kille ställer sig framför mig och gräver runt inuti byxorna. Gräver runt i sitt anus. Sen tar han fatt i sin flickväns hand (med bajshanden) och vandrar iväg. Jag vill kräkas. Halva banen får ligga kvar i Kungens Kurva.

 

Besöker fittsyster med vännina. Kissar på burk.

 

Lagar mat åt fina flickor och pastorsfar som varit på pingstkonferens. Dit kom ärkebiskopen och Ulf Ekman. Pastorfar verakde vara glad över detta. En av grannarna kommer över för att äta på gårdagens cheesecake. Te. Te. Te.

 

Sen går de. En svettig fotbollsspelare hämtar min älskade.

 

Lägenheten, den finaste, blir tom. Så tom. Så tom. Kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0