"Akta dig, det där är en pojke"

Insett att det är nästan lika fånigt att skriva vilken musik jag lyssnar på för tillfället som att visa kort på det senaste klädinköpet eller redovisa om dagens måltider. Kanske ska göra en Bridget Jones och skriva om hur många cigaretter jag rökt under dagen, antal öl och intag av kalorier. Men jag har inte rökt på en vecka, dricker mindre öl för jag har ingen att dricka dem med och vet inte hur kalorier räknas. Måste skaffa mig en hobby.

Var ute på skånska landsbygden i fredags och var lite systerlig med hon den vackra. Lite vattenpipa, chokladkaka, chickflick, Idol och skitsnack om han den dumme. Fast minuterna med skitsnack var inte många även om han trodde att vi pratade om honom hela kvällen. Finns roligare saker att prata om. Mysfaktorn var hög men det är det alltid med henne. Skönt med lite lantluft. Förbredelse inför den stundande veckan när jag ska vara i norrlands inland. Fick även se mina första mullvadshål. Trodde det var ett fantasidjur. 

Bra att en kille blev uttröstad ur Idol.  De kvarvarande tjejer borde få en rejäl chans av alla småflickor som röstar på smöriga killar. Bygger upp agg mot rockkillen. Sån typisk musikkille som vet att han är snygg och att han kan komma undan allt genom sina kåta rockblickar. Är så uttråkad pga de killarna. De har sårat så många vänninor.

Tentaångesten har lagt sig och blivit likgilitghet. Vet inte vilket som är bäst. Var på gränsen till gråt när jag inte fann frågorna igår men sket i dem och gick hem till min mässingbuddha och tittade på senaste Lost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0