Lapplängtan

28347-18         28347-19       28347-20

Längtar hem.
Vill sitta på bron och titta ut över gården, känna den lugnande doften och lyssna på tystnaden.
Se ut över Stöttingfjället.
Längtar efter alla älskade.
Vill sitta i soffan med Theo, titta på Bollibompa och få blöta pussar.
Vill springa ifrån myggorna på myren under hjortronplockning. Bli arg på alla thailändare som vart före oss och endast lämnat karten.
Ramla med skidorna halvvägs nedför Valfreds backe.
Åka gammbilen med Joel och svänga av till den mysiga campingen vid älven.
Åka moped till Kvarna och lukta på fjällvattnet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar hem så mycket att jag har börjat prata norrländska....låt oss göra det nästa helg! pussåkram soffan

2006-04-05 @ 14:47:34
Postat av: ida

jag vet vad du menar. klappa katten och hunden, ligga i soffan och mysa. promenera i riktig skog. osv. jag åker till supernorrland på söndag. planerar att vara käck och gå på tur (lovar att se till att detta förevigas på bild). puss!

2006-04-05 @ 15:27:34
URL: http://wonderwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0