I´m hot, like Davids holy thing.

 
 
Knight Rider Hasselhoff



You are Knight Rider Hasselhoff. You kick ass, you're dead sexy, AND you are the proud owner (or perhaps life partner) of a talking black Trans-Am. What else could one ask for?

Take this quiz at QuizGalaxy.com


Har gjort Quiz hela kvällen:
Jag är mest lik en katt.
Jag och J har 70% chans i vårt förhållande.
J prickar in på 73% chans att kunna döda någon.
Temasången över mitt liv sjungs av Prince.

Ja, lika bra att vänja sig. Detta ska jag sysselsätta mig med under hösten.

Kommentarer
Postat av: jessie

nej, jag läser i kristianstad faktiskt så jag pendlar... förresten, jag hoppas att det ordnar sig för dig med skolan och att du får en fin höst, söta du. kram!

2006-08-31 @ 19:47:28
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0