Tycker man inte om hår tycker man inte om vaginor.

28347-88

Idolfinal med räkmackor, fulla grabbar, sötaste Fröken Rot som ska gå på teaterpremiär med den svåre rockkillen.

Lördagskvällen var fylld med systerskap och härliga vaginor. Lyckorus inombords av den underbara Kim Anderzon. Ville ta med mig henne hem och plocka fram henne när det behövs extra hyllning till oss kvinnor. Efter 2 timmar med vaginamonologerna var det dags för en öl vilken förvandlades till fler. Fröken Rot lämnade oss för sin säng och jag och Soffan hamnade på Retro. Fyllehicka, den tydliga köttmarknaden och trista människor fick oss att återvända till vårt slott och goda mackor.

Adventsfika med hembakta lussekatter, julmust, apelsin med nejlikor och värmande flickor. Det var skönt att träffa Henne. Vart lite nervös men det gick bra och jag kände liten saknad när hon åkte iväg med bussen. Älskar vantarna hon stickat åt mig. Fick dåligt samvete för jag har fortfarande inte köpt hennes födelsedagspresent.

Åh, Fröken Rot och Soffan är helt fantastiska.  Det är guld att ha dem i mitt liv. Utan dem hade det varit förbaskat tomt.

Kommentarer
Postat av: hanna

du är russinet i min vardag, och festdag.

2006-12-04 @ 13:33:01
Postat av: pmsaren

kolla in nya bloggen! love you!

2006-12-05 @ 18:17:43
URL: http://pms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0