Dizzy women takes a bath

Yr.
Yrseln styr mitt liv för tillfället.
Yr i skolan - kan inte koncentrera mig.
Yr på stan - vår utekväll slutade med tv-tittande.
Doktor Tyskfitta tror det beror på stress och mens. Syster Johanna snäser tillbaka och säger Nej! Känner min kropp. Det är något annat. Men Doktor Tyskfitta snackar skit och tar pengar, lite blod och kallar in nästa.
Hoppas det är förkylning som satt sig på balansnerver eller nåt. Men hypokondrin tar över och diagnostiserar sjukdom efter sjukdom.

Underbart att vara ute på landet. Trots gårdagen inte blev som planerad och förväntad. Men jag pillade lite i hennes hår och gosade med Signe och rökte vattenpipa. Inte fel det heller. Vill bara umgås med henne så är allt bra ändå. Vi är ju bäst. Hon är allt bra inlindat i ett snyggt paket med färgglada rosetter.
Solen lyser så fint på snön idag och jag har köpt ett par jättefina pilgrimsörhängen. Sen blir det badkar, tårta och skogspromenad.

Hoppas yrseln går över snart. I övermorgon börjar allvaret igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

yeah baby! let's rock the world!

2006-01-28 @ 14:19:22
URL: http://addis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0