Oh happy day

Usch.
Allt jag skriver låter deppigt.
Sofie sade idag att man måste tänka på saker som är bra i livet ibland och inte enbart på de onda.

Är inte ensam om att känna mig som en rymdvarelse  i en klumpig rymdräkt med huvudet i en stor glashjälm på praktiken. Hur det än går imorgon överlever jag. Det ordnar sig. Det gör det alltid.

Är kär. Han är kär i mig.

Har en fin fin familj jag saknar ihjäl mig efter. 130 mil. Men jag kan flyga hem och de kommer då stå där med öppna armar och Theo kommer ge blöta pussar.

Kan kännas som att vänskapen förändras. Att mina vänner har förändrats  vilka jag inte känner igen. Att jag har för få. Att jag är dålig på bygga nya sociala relationer. Drar mig undan. Men sen har jag min solstråle. Min egna chokladpralin. Vått och torrt  my sister,.

Det är sol. Snart vår. Jag har en snygg, ny jacka.

Kommentarer
Postat av: ida

hallå gumman! saknar dig en massa, men efter påsk så kommer jag ner och hälsar på! då kan vi sitta i parken och äta glass i solen och känna på våren. stora pussar!

2006-03-24 @ 12:00:05
URL: http://wonderwoman.blogg.se
Postat av: soffan

sunshine! bara lördag kvar och sen ska vi ses, och jag har bestämt mig för att ha min vårjacka med, känner mig tuff och cool. fast den skär sig lite till sneakers. men skit samma. och jag är glad för att du blev glad av det jag sa. och jag har även bestämt att det inte är så viktigt med nya vänner, man blir bara stressad av att man måste måste måste lära känna dem och vara trevlig så att de ska tycka om en. och idag är det banne mig vår! puss

2006-03-24 @ 12:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0