Top of the world

28347-14

Min lilla mumsbit Sofie har vart här. Effektiv dag vill jag lova. Sushi, shopping, snabbkaffe med E,  Narnia och långt samtal in på nattens småtimmar. En av de bästa dagarna på länge.

Deklarationen kom med glada nyheter idag. Sommaren är räddad. Om pengarna strömmar in vid rätt tidpunkt  bjuder sommaren på mer än linssoppa och bajstorkande. 

Sex dagar kvar av denna praktik. Påsklovet hägrar som en dröm. En dröm som snart slår in.
Köpt bakelser jag och pojken ska njuta av  med en kopp kaffe och ett nytt Prison Break..



Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå snygging! ja, jag är också fast i bloggträsket. men sällskapet är trevligt. sitter på uni och grejar med uppsatsutkast. har träningsvärk i kroppen min av att vara housewife igår. pratade med e om påhälsning, skulle inte valborgshelgen vara rätt bra ändå? då blir det ju fler dagar eftersom det är helgdag på måndan. hon sa att du var lite tveksam dock eftersom det är sittande i parken och kan bli lite splittrat men vi hinner ju ses allihopa på fredagen och lördan? vad tycker du?
massa pussar!

2006-03-29 @ 14:13:33
URL: http://wonderwoman.blogg.se
Postat av: pussgurka

kära vän! jag skrattade verkligen gott att js frilla trilla, och det var verkligen skönt att vi inte pratade så mkt om det där med hiphoplyssnandet. som du skrev, inte lönt att lägga mer energi på det. och det var så skönt att träffa dig och snacka utan att tänka på att det blir dyrt. och att glida runt på stan, jag ser framemot såna dagar i höst! kram

2006-03-29 @ 16:53:03
URL: http://addis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0