Välkomnar beroendet

Måndagar är skapade för att fyllas med den stundande veckans ångest och stressmoment.. Räknar dagarna till nästa sovmorgon och håller tummarna att  jag inte ska göra några fel under denna vecka.

Återsåg smålle i lördags. Underlig känsla att återbesöka ett ställe där människorna som hängde på denna sk alternativa nation  under mina forna glansdagar byts ut till några år yngre kopior. Fann en kopia till  varje person som brukade medverka på festerna på dacken. Läskigt var ordet. Tant är nästa. Men en juridikstuderande brat gjorde ett gulligt försök att ragga upp mig. Stackars pojke när J gick fram likt en ångvält  och bojjade mig med sin mun. 

Obeskrivlig känsla att ha bredband igen. Har maratontittat på tv-serier hela helgen. Abstinensen hade precis lagt sig. Beroendet är tillbaka. Borde läst om njursvikt och artificiell incuffiens. Fast det  räknas säkert att jag sett på läkarserier .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0