Mord i sinnet, lukten av blod

28347-29

Konflikten ramlade ner i magen och skapade ett illamående som höll i sig under stort sett hela helgen. Övergången till en ångestkänsla i kroppen som stör mina nerver och tankebanor.
Jag är fortfarande arg och besviken. Tryggheten är skadad.
Orkar inte vara så jäkla pk hela tiden vid umgänge.

Lite besviken på Han också. Tråkigt om hösten inte blir efter den bild vilket existerar i min hjärnbark. Tråkigt att det är jag som ska känna mig tjatig och svartsjuk när Han beter sig illa.

Illamåendet gjorde mig illa på valborg. Festbesökare trodde jag var sur och gav mig dåligt samvete. Men det ska skaparen av illamåendet ha. Nåväl, trots att valborg bestod av en kompott av känslor, dramatiska händelser och människor slutade den bra. Dans med nakna pojkar , skratt och pussar.

Trevligt att ha flickorna på besök. Påmindes om hur kul jag och Ida har tillsammans och det var skönt att klaga på den andras millimeterrättvisa. Blev även påmind om hur mycket jag saknar ett socialt liv.

Valborgsnatt i köket på gröne. 5 ( här kommer ett opk utsago) korkade, fulla och okända  flickor diskuterar att killar inte kan göra två saker samtidigt.
Mr. O säger högt och menande: "Jag kan i alla fall  runka och bläddra samtidigt".


Kommentarer
Postat av: soffan.

det tyckte jag var sjukt roligt sagt! jag kommer skratta mig i säng!

2006-05-02 @ 20:47:28
Postat av: Ida

hej darling! hoppas du mår bättre nu och att illamåendet avtagit och så. jag har haft ett dramatiskt dygn. fick ett samtal av m som resulterade i en ordentlig skopa, eller snarare skopor, från min sida. kändes bra att få allt sagt. sen drabbades jag av matförgitning. men nu börjar jag piggna till. vilket drama. saknar dig. alltid. puss.

2006-05-03 @ 10:43:27
URL: http://wonderwoman.blogg.se
Postat av: ida

btw, jag brukar säga att det inte finns skämt som både är roliga och pk på samma gång.

2006-05-04 @ 13:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0