Herr och Fru Reinfeldt, Er tur att utplånas.

28347-71

Startskottet för ett nytt år i mitt liv är skjutet.
Jag har haft en fantastisk födelsedag. Det har varit många som hört av sig och grattat.
Fick ett lyckorus av att det är så många som bryr sig. En skön känsla av att vara älskad.
Bakat kakor och tårta, gjort saftbål, dammsugit och pluggat. Har varit en riktig Stepford wife under hela dagen. Vandrat runt i fina kläder och känt mig stolt över mina 26 år i livet.
Vissa år kanske stjälpt mer än hjälp men det sägs att man blir starkare av de onda tingen.

Fått underbara presenter:
En Johannapåse av Sofie. Rosa kudde, örhängen, en stor ljungbuske,  supersöta servetter och värktabletter till min blödande livmoder.
Hanna gav mig hälsofrämjande presenter i form av c-vitaminbrus mot mina blåmärken och helande stenar. Ska placera dem i min närhet och känna mig hel igen.
Joel gav mig en bok jag önskat mig väldigt länge och kärleksfulla kyssar.
C, K, F och G gav mig badattribut som bubblar ut olja och sprider apelsindoft.
Och söta Jessica kom med en fin seriebok och vackra inflyttningspresenter.
Far, mor och Micke gav mig pengar. Ska nog invetstera i ett par snygga vinterskor.

Elle landade i brevlådan.
Sofie är färdig med sin kjol! Lika vacker som en soliga sommardag och skräddaren själv.

Grät en skvätt över alla beslut den nya regeringen tar. Vill  bli arg och börja kämpa.
Nu är det okej att slå slönder, spränga och skadliggöra saker.

Kommentarer
Postat av: jessie

tack för en trevlig kväll och god fika och förlåt för att jag var lite tyst och blyg. och vad fint ni bor! :) kram, kram.

2006-10-17 @ 19:19:51
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com
Postat av: Ungu Usb

Ja, fyfan för demokratin!

2006-11-10 @ 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0