Organjakt. Livjakt. Masslakt.

28347-69

4 dagar kvar.

Nu är jag uttråkad på mig själv, av mig själv.
Denna obotliga trötthet, illamående och kramande luftrör måste få ett slut.
Vill ha tillbaka den vanliga Johanna.
Snälla, kan någon ge mig det i present. Vore den absolut bästa presenten jag skulle kunna få.
Tänk om jag alltid ska vara så här. Är det verkligen värt det?

Får dåligt samvete för att  jag lämnar fröken redhead åt sitt öde. Vår uppsats kommer bli finemang.  Hoppas fröken redhead står ut med mig.

Igår klippte jag mig och satte lite färg på fnösket. J var med under hela proceduren. Tack för denna man som står ut med det mesta. Nu är den raka luggen tillbaka och spegeln får vara utan mig ett tag tills min hjärna vant sig med det nya.

Pappa har skjutit en älgko. Liten tår fick älgen av mig. 
Hjärtat och tungan försvann spårlöst. De godaste bitarna. Älgkons död känns mer meningslöst  i och med detta slöseri.

Idag flyttade fåglarna.


Kommentarer
Postat av: sjukot

önskar att jag kunde ge dig allt du önskar dig! för tillfället kan jag bara ge dig hosta...men på måndag är det kalas! puss på dig

2006-10-13 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0