Töntjohanna gråter till sjunde himlen.

I fredags gick mysmaskinen på högvarv. Sofies söta klasskompisar var här och vi åt gottis, drack öl, tittade på Idol och gick senare på konsert med Hello Saferide. Är glad att Sofie har så fina flickor i sin klass som lyser upp hennes dagar.

Större delen av helgen har spenderats i soffan, i sängen i sällskap av tv och serie efter serie.
Ångesten har svämmat över i mitt inre och min kropp sjönk som en sten.
Så många som ring och brytt sig. Fick choklad från en sötis i Borås, S har handlat mat  och Joel har värmt mig med kärleksfulla ord.
Kände mig fruktansvärt ensam ett tag. Ser mig själv göra saker, bli irriterad på händelser och personer jag inte blivit förut. Tycker inte om denna nybildade Johanna.
Ångesten simmar fortfarande runt i mig men telefonsamtal efter hjälp är gjorda och jag har fått hopp igen. Vill ha tillbaka den Johanna jag vuxit upp med.

Och fröken Redhead är helt underbar på alla sätt och vis. Vill ge henne lägenheten i present så hon kan tacka nej till erbjudandet från slitz och hugh hefner.

Och min vackra sambo S.  Ledsen om jag är lite sur och tvär och inte lyssnar så bra just nu.  Du är min sötaste och jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: jessie

jag kommer inte på så mycket vist att säga, mer än att jag tänker på dig. och att jag hoppas att du är på väg upp till ytan snart igen. och att det var kul att träffa dig, du var så gullig. sköt om dig! *kram*

2006-10-02 @ 17:45:41
URL: http://www.nippertippa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0