Slicka bort min choklad så finner du bäret.

Fick en box med chokladhjärtan idag.
Jag som vart så sur och gnällig de senaste dagarna.
Chokladen smälter sensuellt i min mun medan jag sitter och svettas med min förbaskade omtenta vilken bestämmer min höst.

I helgen kommer supersöta A på besök. Finns en möjlighet att jag även hedras med ett besök av den tredje lyckseletjejen i skåneland. Blir skönt med söta flickor så min stress kan gömma sig några timmar.

Har ringt min far och tjatat om pengar angående min julresa hem. Ska lyxa med flyg. Leva lite som överklassen. En fördel med att vara arbetarklass är att vår benmassa ökar medan överklassens minskar. Deras golfande är mindre värt än våra tv-serier och öl på möllan. Vårt "handikapp" ger oss bättre hållning och mindre smärta i hög ålder än deras!


Kommentarer
Postat av: ida

hoppas tentant går bra, jag håller tummarna hårt för dig! love you. puss!

2006-09-14 @ 10:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0