Dancing without fallos.

Vaknade i en tom lägenhet förutom den lilla damen jag är gudmor till. Uppfyller mina uppgifter som gudmor åt den lilla kissen som saknar sin mor såpass att hon kräktes igår.

J, kom hem snart. Ensamheten känns värre dagen efter en fylla. Vill bli kramad och matad.
Fröken Rot lockade mitt hår igår och jag förvandlades till en classy rysk hora. Drack mina öl på en mycket trevlig förfest, vandrade till klubb med dålig musik men dansade ändå. Tillfällig förvirrng men Fröken Rot sa till på skarpen. Tack. Levde upp till mottot  "vill man vara fin får man lida pin" genom att bära mina söta skor i en mindre storlek än mina fötter. Minskad blodtillförsel till mina tår men fötterna var åtminstonde beklädda i något vackert.

Gubbslem II. Cyklade längst Södra Förstadsgatan när en bil körde upp bredvid mig. Gubbarna i bilen följde efter mig och frågade om jag frös (klänning) och sa att de kunde värma mig. Skulle vilja veta om de verkligen tror att en sådan replik ska locka in kvinnor i bilen. Att jag skulle slänga cykeln på trottoaren och tränga mig in hos dem och utföra gruppsex på plats.

Gubbslem III. På köttmarknad. Killar vilket vet att de ser någorlunda bra ut och ställer sig på dansgolvet med sin hökblick. Flickor svärmas runt fallosen och påbörjar parningsdans för att bli valda. Fallosen trycker ut bröstet och låtsas vara ointresserad men inombords njuter den av uppmärksamhet och valmöjligheterna. Kände mig äcklad och höll mig till Fröken Rot och hennes man. Ville att min man skulle komma och breda ut sin armmuskler så jag skulle slippa tjejernas armbågar när de attackerar flickor de ser som ett hot. Snälla, jag ville bara dansa. Har inget önskemål att ragga eller tillhöra de olika harem som bildas på dansgolvet. Jag tänker inte göra anspråk på fallosen. Vill bara dansa. Skönt att min snygga vännina vann en av fallosarna. Bra eftersom alla andra som slogs om den var tröttsamma brudar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0