Ensam ung kvinna söker.

28347-176

En vän har tatuerat en tjur på sin arm. En stångande tjur. Tatueraren, vars namn slutar på y , dumpade sitt barns mor, blev tillsammans med en strippa och köpte en tatueringsmaskin. På landet är det fortfarande fint med tribals och kinesiska tecken.

Pojknamn som slutar på y. Dessa personer blir döpta till ett liv i kriminalitet. Johnny, Sonny, Conny, Jimmy. På måndag börjar min psykpraktik. Handledaren heter Johnny. Kommer bli besviken när min bild inte överenstämmer med verkligeheten men Johnny har redan fått en varm plats i våra hjärtan.

Celebert besök av herrefolk i veckan. Vi skulle ställa till med kalas men alla har rest bort över påsk. Det hade jag också gjort om inte min hemresa kostar lika mycket som ett av unicefs fadderbarns hela skolgång. Det blev ett mindre kalas med utgång till en klubb där alla var små och unga. Dansade med läraren och läkaren och kände pulsen slå hårdare än vanligt. Ytterliggare ett varningstecken och en sista chans till att låta min kropp träna innan dess förfall. Kanske ska följa Fröken Rots exempel och jogga runt pildammarna. Bäst att hon får följa med och utföra livsuppehållande behandling. När jag besökte hos frisören funderade jag först på att göra en " Ensam ung kvinna söker". Fröken Rot är underbar och värd att härmas.

Herrefolket har åkt och slottet är tyst. Signe kurrade när den färgglada modern var på telefon. Tillsammans saknar vi henne massvis. Påskliljorna är på sin dödsbädd likt Jesus på korset och jag är nervös för träffen med Johnny och 18 psykospatienter.

Kommentarer
Postat av: soffan.

det där fixar du. praktik är till för såna som oss. vi kan prata mer om det imorgon. pusspuss

2007-04-08 @ 04:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0