I den övre och yttre kvadranten ska kanylen inträda och tränga in i muskeln.

" En sjuksköterska upplever mer saker under en vecka än vissa människor under en hel livstid".

Dök upp i skolan med andan i halsen iklädd min blå skjorta. Fick fina komplimanger av Herr G (som har annonserat om en dvärg till att vara hans personilga tjänare och fått svar!). De få timmarna i skolan gjorde mig lycklig. Det var skönt att träffa alla de underbara flickorna som kommer bli de bästa systrarna i världen. Om jag blir sjuk vill jag ha dem vid min sida, vilket jag i och för sig har haft under detta läsår. Fick en varm kram av Fröken från Skåneland och blev förvånad över hur glad hon blev när hon såg mig. Saknat systrarna mer än jag begrundat. Kramade om dem hårt, till och med Fröken Rock. Hon såg lite förvånad ut men behövde nog kramen mest av dem alla. Ville ta Fröken Rot med mig hem, lägga henne i ett badkar full med god choklad och mätta henne med champagne.


28347-182

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0