Sexy cooking.

Jag klädde mig i den nya prickiga kjolen och flätade håret i en krans runt huvudet. Blev hemmafru och lagade paella åt arbetande Fröken Rot. och Sofie.Vandrade bort till klubb. Drack några öl, tittade på folk yngre än 45 och anmärkte på människors osmakliga klädstilar. En, antagligen nyskild, man runt 40 raggade på fulla flickor genom att verka rock n´ roll med jeansjacka. Gitarrfredrik och Jocke, kvällen till ära klädd likt en pimp, entrade bordet och konverserade flitigt om mumlande dialeketer och lyssningsbara skivor.

Fröken Rot blev vackert, dock en aning skrämmande, sentimental vid avskedskyss. Men hon är en gudinna utan dess like.

Jag la mig i en tom säng med önskemål om sällskap. Tomheten ledde till ytterliggare slampiga drömmar. Denna gång med besök av den kända arbetskamraten. Han sjöng sina klassiska popsånger och nyttjade mina hemliga fetischer. Håller tummarna att jag inte stöter ihop med honom den närmaste veckan. Bilden jag har av honom i mina hornhinnor är en klar risk för röda kinder och tonåringsfniss.

Kommentarer
Postat av: ida

hahahaha, att läsa om dina snuskiga drömmar livade upp efter en hård dag fylld av arbete och träning. jag har märkt att jag ofta drömmer mardrömmar kissnödig, vaknar mitt i ett av drömmen skrämmande ögonblick och är svinkissnödig. skulle vara roligare om man drömde om vattendrag eller nåt när man var kissnödig? hahaha. puss puss

2007-08-06 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0