Snodde en lista av söta Sanna.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit med på två förlossningar. Sett ECT. Använda psykofarmika. Skrivit en C-uppsats. Ätit blåmusslor. Badat naken i en badtunna med 30 personer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Ger aldrig nyårslöften. Har i och för sig ett svagt minne att jag och Joel lovade varandra att promenera tillsammans minst en gång i veckan. Vi promenerade 4 gånger.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Stina klämde fram Tudor. Lillebror fick sitt andra, Eliza.

4. Dog någon som stod dig nära?
Tom.

5. Vilka länder besökte du?
Danmark.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Energi. Pengar. Tid. (=resor).

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8 september. Jag stod i kön till Debaser när Eliza tittade ut.

8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag gett tid till mig själv och arbetat bort bojorna. Att jag klarat alla poängen.

9. Största misstaget?
I ett trapphus.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mmmm.

11. Bästa köpet?
Cykel.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, mat, räkningar. Weekend i Stockholm.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det är så många som förgyller mitt liv. Ingen nämnd ingen glömd.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Sexyback.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Rest.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Nojat mig.

18. Hur tillbringade du julen?
I Lycksele hos familjen Kanon + en kagge öl.

19. Blev du kär i år?
Den fortsatte.


20. Hur många one night stands?
-

21. Favoritprogram på TV?
Californication och Dexter.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar- nej. Ogillar- ja. Finns många i denna värld att ogilla.


23. Bästa boken du läste i år?
Bokhyllan är full.

24. Största musikaliska upptäckten?
Amy Winehouse, Beirut, the Decemberists m fl x 10.


25. Något du önskade dig och fick?
Personlig frihet. Fängelse för Stureplansprofilerna.

26. Något du önskade dig men inte fick?
Resa med kärleken.

27. Årets bästa film?
Harry Potter.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Ida kom som överraskningen ur den stora tårtan. Hade ett jättestort kalas tillsammans med älskade Hanna, besökt av undebara människor. Drack bubbel vilket ledde till att jag kröp på golvet.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Revolution. Bättre sexlust.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Mary Poppins.

31. Vad fick dig att må bra?
Familj, vänner, citalopram.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Clive Owen.

33. Vem saknade du?
Familjen, Ida, mormor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0