Det är fredag och jag är kär.

28347-136

Trots blod i urinet och en odiagnostiserad UVI är jag på topp.
Avslutade min praktik på barnavårdscentralen men gott utlåtande. Kommer sakna dessa underbara kvinnor och våra samtal om tvåsamhetens brister och skyldigheten till oss själva att vara starka utan en man vid vår sida.

Fick hem en rekryteringsbroschyr från Malmös akademiska sjukhus. Tre terminer kvar och de headhuntar oss redan. Börjar återigen känna att yrket som sjuksköterska är mitt kall.
Detta fantastiska slott med mina käraste. Sofie med sin nya spektakulära frisryr vilket lyfter fram hennes naturliga utstrålning och skriker ut hennes designförmågor. Fröken Rot, denna bondbrud. Saknar hennes sällskap nu när vi varit upptagna med barn, förlossningar, sömn och herrar. Vill dra mina fingrar genom hennes yviga, röda man. Och den andra rödtotten. Vilken karl han är ändå. Trots att han inte fick igenom borren.

Dr "flicka med dredlocks" fixade biffen. Drog upp mig på rätt räls. Hoppas hon kan fixa D´s finger.





Kommentarer
Postat av: ido

om tre veckor är jag hos dig! idag blev jag utskälld av en kärring på jobbet. skönt med helg. puss puss.

2007-02-16 @ 22:08:15
Postat av: ido

rättelse: alltså inte en kollega, dom är snälla. en kärring på telefon.

2007-02-16 @ 22:09:04
Postat av: Anonym

bejbi. du är den sötaste. nu ska jag gå ut i vardagsrummet och krama dig!

2007-02-17 @ 16:08:23
URL: http://addis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0