House of Köttgrottan

28347-145

Igår var en av de bästa dagarna på länge.
Med en slöja framför ögonen gjorde jag och Sofie en ordentlig "shop til you drop". 

Stopp 1
:  Uff. Fann en prickig blus och underbara högklackade skor. Sofie gjorde de riktiga fynden . En flott klänning och en röd overall som nog bara hon i hela världen kan bära upp. En liten pojke på 19 år slängde lystna blickar efter henne.
Stopp 2: Åhlens. Nagellack i fina färger och läppstift för våra kyssvänliga läppar.
Stopp 3: Cha Cha. Söt kofta.
Stopp 4: Lagerhaus. Hårspännen och ljus för kvällens kalas.
Stopp 5: Metro. Slöjan lättade när plånboken kändes tom och vi vandrade hemåt. Men Metro var nästan tomt på folk och våra kroppar drogs in i värmen och den goda öl. Många goda öl. Tidig fylla, tidig hemgång, tidig sömn. Bästa dagen av de bästa.

Inatt drömde jag om min flickkärlek Mr Jack Maddox. Sofie kom hem med en House of Eliott - box och den förgyller våra dagar. Vill bygga en tidsmaskin och förflytta mig till tiden med glittriga klänningar, gentlemän och spektakulära fester.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0