All by myself.

Lusten att skriva försvann när jag lämnade det fina. Regnet dränker mig och blåsten i hamnen lyfter mig ut över havet, tappar mig i den starkaste strömmen.

I onsdags lämnade det fina herrefolket slottet och jag blev ensam med kissen. Att vandra runt naken har jag möjlighet att göra när huset är fullt så den fördelen har inte jag när jag är alldeles ensam. Istället är det jag och mina tanter, för stora regnbyxor och en skrikande katt.

I lördags vaknade jag dock upp med en fruktansvärd baksmälla. Vet inte vad som hände. Det var dans, sött sällskap och en pojke som tjatade om att bjuda mig på öl tills jag fick mordlust och drack upp den förbannade ölen. Vilket gav mig en oönskad fylleeffekt, han blev sur när hans tröga hjärna insåg att han inte skulle få stoppa in sin penis i mitt hål och jag skyndade mig hem till en tom säng.

Jag och Fröken Rot sammanställde våra röster till att onani i fylla inte är en hit. Att sömnen hinner komma innan klittan är blodfylld. Föredrar nästan min asexuella period än detta kåthetsvansinne. Pillren har gått från frigiditet till horlust. Snälla bronsgud alias Herr Ståtlig alias Jeje alias Joel, kom hem och ge mig en svettig orgasm.

Fröken Rot piskade upp mig ur sängen och knullängtan. Konsthall, vila i hennes säng, middag med fina flickor och film vilken tydligen är en hyllning till livet. Jag kunde dock inte släppa att Rebecka kramade Herr Persbrandt för några veckor sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0