Historiska ögonblick.

28347-254

28347-252

Idag visade livet upp en del av historien. Fann den på min innergård vid ståndet
där de säljer vegetarisk korv. Historien skall flytta till ett närliggande kvarter. Känner mig redo att låta historien möta mitt nya liv, mitt nya jag. Jaget som försvann men återbyggts.

Och kära Waldemar. Älskade vovve. Pensionär hos pensionärer på ö med stor gård. Fladdrande, lyckliga öron.

Ikväll blir det bal på slottet. Vi inhyser flera kärleksfulla själar. Det kommer bli tomt när alla åker. Men ikväll skall det slå gnistor av dansande vackra människor och skumpan ska bubbla ikapp med takterna. Ska dansa bort äcklet efter att en vandrande penis smackade efter mig. Jag är ingen häst eller ett knullobjekt. Lobotemera den del av hjärnan som låter dig uttrycka dessa vidriga, nedvärderande läten som om du inte kan använda dina stämband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0