Avföring är vackert.

28347-157

Det är dags med en förändring av mina vanor. Lockbetet för att kliva ur sängen på morgonen är programmet Angel kl 10.15, läsa de där mailen och njuta av en kopp kaffe. Om fyra veckor måste rutinerna ändras. Tror inte mina morgonvanor kommer att uppskattas av handledaren på psyk.

Dagen har handlat om avföring. För att kunna betala för mitt missbruk på tradera har jag satt igång att arbeta extra. Upptäckte efter en timme hur mycket jag egentligen trivs med att arbeta och samtala med de söta tanterna. Speciellt de damer som kallar mig för vacker, snäll och smart. Avföringsdag med stort A. Inte fan är det lätt att torka skit utan tvättcreme, tvättlappar eller en balja. Klagomuren nästa.

På bussen hem upptäckte jag att bajslukten förföljde mig. Antog att det bara var kvar i näshåren men när ingen satte sig bredvid mig på bussen började jag misstänka att så ej var fallet. Bestämde mig för att strunta i det utan prata i telefon om analsex, kukstorlekar, but-plugs och att suga kuk för pengar. Den stackars reskamraten blev tvungen att stå ut med en stank av brunt och vulgärt samtal.

Sen kom jag hem och fick titta på skitband, med undantag The Unreachables såklart, på sydsvenskans
webb tv. Jonathan visade upp sin bästa P.Gessle genom  orockiga skrattsalvor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0