Dirty, dirty boy.

Min sameprinsessa i storstaden är stark som en gudinna. Skönt att hon ska få ett pris av personalen.
Den borde vara i guld. Det förtjänar hon.

Idag tog jag ett kliv och det funkade. Jag klarade det. Det var trevligt och framförallt inget av allt det jobbiga.

En vän läser till förskolelärare. De fick i uppdrag att göra handdockor.
Han valde en smutsig strumpa, lät J sy fast oranga beklädda knappar och rita en mun.
Smutsiga Stefan.
Smutsiga Stefan vars föräldrar var för fattiga för att tvätta och bror var borta, därav bara halva strumpparet.

Kommentarer
Postat av: samen

jag är så stolt över dig! same + ryska = sant! puss puss!

2007-03-20 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0