Önskar mig en pigg hjärna och en påse vitt.

28347-16328347-16228347-16128347-160

Jag vaknade med en saknad efter dessa vackra samejäntor.
Dåligt samvete över att jag inte hälsat på Törner i hamnstaden nu när vi äntligen bor närmare varandra.
Och Majsan, denna underbara skapelse. Kom hit så ska vi dricka öl på torget i solen.
Önskar vi kunde göra en ny resa till London för att påminna oss om våra ungdoms dagar och återvända till Brighton. Ölen, indieklubbarna och slampighetens mecka.

Istället för att läsa om barnens sjukdomar och kvinnans fysiologi tittar jag på House of Eliott, diskar, ser på actionrulle, druckit öl på Tempo, druckit öl med ett gäng snygga brudar i vår balsal, missbrukat internet, badat, stirrat beundrande på vackra Sofie och hoppats på motivation.

Kommentarer
Postat av: ida

när du kommer och hälsar på mig ska jag bädda ner dig i min säng och mata dig med bakelser!

2007-03-19 @ 08:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0